onsdag 21 mars 2012

SISTA INLÄGGET PÅ EN VECKA

http://www.youtube.com/watch?v=97-SczTanDg
http://www.youtube.com/watch?v=jWxnI8-5LEg&feature=fvwp&NR=1 den är gammal men bra, o han är ju så snygg.. Dan Balan ;*

Var på PB idag, gjorde ett antagningsprov till gymnasiet. nervöst men gick skit bra!
Efter det gick jag & Amanda på stan o kollade, hon skulle leta efter en skinjacka, hittade ingen så vi åkte till a6, hittade ingen där häller så åkte tillbaka till stan så köpte hon en på H&M som hon hade kollat på innan, och den blev det!
Jag köpte hårinpackning, som jag behöver det!! Underbart att jag har gjort det nu!

Efter en heldag i stan med högklackat så har jag fruktansvärt ont i fötterna.. så tog ett fotbad, guuud så skönt det var!
träffade även lilla Nina på båten, är barnvakt i helgen med Lina. Fast inte hennes kids denna gången, utan Nannas. Mysigt!

Imorgon är det prov i musik & på fredag i Engelska!

Juste! från och med imrogon kommer inte jag att ha värken telefon eller facebook eller bloggen på en hel vecka! Vår svenska ville göra ett experiment med oss i klassen, och vi gick med på det. Så vår svenska lärare ska ta in allas mobiler i klassen i en hel vecka. Vi ska skriva ner varje dag hur vi känner oss, om vi håller på att klättra på väggarna eller begå självmord... tror fan att jag nästan kommer att göra det..
Sitter ju med mobilen konstant!
Det ska bli roligt att se om det verkligen funkar!

Då min data har lite smått damp och inte vill sammarbeta med mig så kan jag inte lägga upp bilder.. hoppas ni överlever ändå!

PUSS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar