torsdag 29 mars 2012

DET GÅR GANSKA BRA NU

Hej!
Slutade tidigt idag, eller a 2. Skulle med Amanda in till a6 o shoppa, så vi fjäska lite för vår lärare om jag kunde hänga med henne när hon slutade 2. Och det funkade perfa!

Väll inne så sprang jag runt i varenda affär o kollade efter skinjacka, tror du att dem hade ngn eller? nej, eller jo i storlek XS. VARENDA en var i XS,
~förbannad~


Fick även tillbaka min efterlängtade telefon igår, guuuud så skönt!
I helgen blir det festligheter... hihihi ^^


På måndag kommer en vän hit, vi behöver snacka lite. Har bråkat lite.. 

Annars vet jag faktiskt inte vad påsklovet kommer att erbjuda..

Måste bara meddela att jag har en rätt så bra syster ibland, hon är allt bra hon.
Kommer hem från stan och hon har städat mitt rum! Dammat, dammsugat, torkat golvet och plockat iordning. SÅ SÖT ÄR HON!

Ja det var väll det jag hade att säga, ha en fin kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar