lördag 17 mars 2012

Hey så jävla go, du säger du är gangster när du hugger ner din bror, du e la go

Ehhm... idag vaknade jag halv 11. Gick upp käkade o sen började städandet med hela familjen i HELA huset.

Nu har pappas kompis kommit, eller ah "jobbarkompis", & hans tjej. De ska dra till tempelgården på typ vårfest elr ngt. Så jag & min knäppa syster ska vara barnvakt åt våran lilla lillebror.
Vi mysar till det lite med tacokväll & Big brother, som börjar 10. Så vi kollar på en film innan det börjar så Pontus kan vara med me.

Försök inte att få tillbaka någon som har valt att förlora dig.

Jag lever livet, o med det menar jag med min underbara musik & mina fantastiska vänner!
Skrillex, Norlie & KKV,  Kapten Röd, Maskinen, Kesha, Pitbull, Enrique Iglesias, DJ Aligator, Gigi D' Agostino, Nicki Minaj, Baby Alice, Bombs Away, Sean Paul, Avicii, LMFAO, Dubstep music. Och många fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar