måndag 12 mars 2012

Många tankar snurra i mitt huvud.. hur ska jag kunna glömma?

Hej!
Dagen har varit jobbig.. trött, arg, ledsen. Aldeless för många tankar som snurrar i huvudet på mig. Vrf skulle detta hända..

Över till ngt annat.
På onsdag är det Biologi NP, så sjukt otaggad. 2 jävla timmar ska man sitta med det dära jävla provet.. FY!
Sen är det studiedag på torsdag med. CHECK

I helgen ska jag o syrran vara barnvakt åt lillebror. Syskonmyskväll kanske?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min syster är en av mina bästa vänner, känns så sjukt underbart att jag har dig. Ingen tar din plats, verkligen ingen, du kommer först. Du är den enda jag säger allt till. Du är min andra halva & kommer alltid att vara.
Lämna mig aldrig, lova mig det. <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar