fredag 27 januari 2012

MY OWN WORSR ENEMY

Åhååå, jag är käääär... igen....
Takida ~ my own worst enemy <3
http://www.youtube.com/watch?v=U9_NuNWQsHg

I onsdags vara jag på bio med Tess, vi såg Hamilton, grymt bra! & självklart så var denna låten med i slutet^^

I onsdags hade vi även studiedag, jäääklar vad skönt det var vill jag lova. Vaknade halv 10!
Red även gabbi en sväng i onsdags, mysig häst det dära! speciellt när man rider ut själv ^^

Idag har det var en seg dag, sommnade nästa på combin, (sista lektionen). känslan av när man slutade den lektionen sen..

Sitter med stoooor spänning och väntar på att mamma & Emma ska komma hem! Emma har tydligen TVÅ överaskningar till mig^^ söta unge! :D
Väntar även på att Lina ska komma hem från stan (känns som att alla åker till stan idag) ska fixka lite med låtar till en helg... feeeeeeeeeeeeeeeeeeesttttttttttttt Lillebror är sjuk med... stackarn....

var väll det jag hade på hjärtat för tillfället..




körsbärsätare är vi allihopa, allihopa, allihoppa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar