tisdag 3 januari 2012

DAGENS TANKAR...

HEJ alla underbara människor som orkar läsa min blogg, inte för att jag uppdaterar allt för mkt men...

Aja, denna vintern? vad blev det av med den? och snön? (inte för att jag vill ha snö.. men det var ju inte ens snö på julafton.. ? det är skandal)
Nu dock, vill jag inte ha snö alls... och jag tackar Gud för att vi inte ha fått det! tack tack ;)

 Men istället för denna snö har det ju vart stormbyar istället..




Aja, nog om det.
När jag vaknde började jag med att promenera en sväng, fick skoskav -.- kom hem, slängde mig i duschen, helvete vad ont det gjorde att blöta ner skoskavet!!!
Sen åt jag frukost.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra :O ngn som har ngn idé ?

 

ååå vad jag saknar sommaren...


hundkex'





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar