fredag 10 februari 2012

Ai Se Eu Te Pego, Ai Ai Se Eu Te Pego

                                                     
Första gången jag hörde den låten på radion, tänkte jag: "vad fan är detta för ngt?" men ju mer man lyssnar på den ju bättre blir den. Så ja den funkar heeeelt prefekt.

Min dag har varit bra, har varit galet trött.. skyller på att det är fredag.. + att det är gaalet kallt både inne och ute..
Ikväll blir det nog filmkväll med Tess, undra vilken film det blir?

Både tisdag & torsdag har det vart NP i svenska, har nog gått ganska bra hoppas jag! känner mig nöjd i alla fall!

Imorgon ska Jenny ha dressyrlektion för mig. Kulikul!
Heeeeeeeela vecka 7 är det LOV o bara det är så jävla sjönt! blir nog lite jobb också. Helt okej för mig, är pank för tillfället..

Det var nog det jag hade på hjärtat för till fället..


                                          jag och de bästa.                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar