lördag 17 december 2011

dålig uppdatering - I KNOW

har haft fullt upp hela veckan.
i

 lördas red jag Gabbi sen mot norr, i söndas red jag Gabbi (tror jag) sn mot norr & träna p pogrammet, i  måndas spang jag hem från skolan, sedan till stallet utan att äta ngnting & red Gabbi en sväng, efter det stack jag till norr & tränade p programmet.
I tisdas skulle jag ridit Gabbi (men det blåste för mkt).

I onsdas var denna Lucia Show!
Först på programmet var det Lucia kadrilj men rocktema!
Efter det var det NH uppvisning.
Efter det var det gymkana!

Riktigt lyckat tycker jag allt!

Sedan i torsdags red jag ut en sväng på Gabbi när jag kom hem frn skolan, dock KÅLSVART, men det gick bra ändå. vad gör man inte för djuret som behöver röra på sig, det är den dumma vägen från och till skolan som tar sådan tid, så när man kommer hem kl 4 så är det redan mörkt ute! det suger!
efter det var jag och Lina barnvakt till 2 små söta barn. Kom hem sent så slängde mig i sängen och sommna direkt!

Och igår (fredags) sprang jag hem, slängde på mig ridkläderna, stack till Gabbi, fort borsta lite, sedan rida en sväng innan det blev mörkt. (slutade tidigt så därför skyndade jag mig innan det skulle bli alt för mörkt).
 På kvällen var det kusinkväll.

det var min vecka det! Fullt upp hela veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar